آیا مرحله 4 بیماری کلیوی بدون انجام دیالیز می تواند دوباره بهبود یابد

سه شنبه 18 مهر 1396
ن : lafee

آیا مرحله 4 بیماری کلیوی بدون انجام دیالیز می تواند دوباره بهبود یابد

بیماری کلیوی مرحله چهارم بدین معنی است که کلیه به شدت آسیب دیده است، و کلیه بیمار، بیماران نمی توانند یک زندگی عادی و سالم زندگی کنند. اگر چه دیالیز به بیماران کمک می کند برخی علائم مسمومیت بالینی را از بین ببرد، اما باعث می شود بیماران عوارض جانبی زیادی داشته باشند. آیا مرحله 4 بیماری کلیه بدون انجام دیالیز می تواند دوباره بازگردد؟

آنچه که من می خواهم به شما بگویم این است که می تواند مرحله 4 بیماری کلیه بازگردانده شود مگر اینکه بیماران درمان های موثر برای ترمیم کلیه بیمار را انجام دهند و عملکرد کلیه را بهبود بخشد. در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ، بیمارانی را برای درمان مشکلات کلیوی با روش بهبود عملکرد کلیه بدون انجام دیالیز، بیماران را به درمان های طبیعی اختصاص می دهد.

اول از همه، درمان با سم زدایی درمان است برای پاک کردن مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن به طور کامل، که نه تنها جلوگیری از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه کاهش بهره وری از سایر روش های درمان. بنابراین پاک کردن سموم و سموم های مختلف نقش مهمی در کمک به بهبود بیماری کلیه ایفا می کند.

و پس از آن، با محیط زیست سالم و پاکیزه، درمان طبیعی می تواند بهترین اثرات را برای کمک به بیماران در بازگرداندن عملکرد کلیه داشته باشد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی اثر بسیار خوبی در کمک به بیماران بهبود کلیه بیمار و افزایش عملکرد کلیه دارد. این یک برنامه خارجی است که در آن گیاهان فوق العاده به پودر برای بهبود کارایی آن پالایش شده اند. از طریق راه اتصال ماشین اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به کمک دستگاه اسموتیک به داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در نتیجه، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه به طور مستقیم همراه با مواد فعال است.

درمان های دیگر عبارتند از: حمام دارویی، حمام پا، درمان فشرده سازی داغ، بخار سازی، درمان طب سوزنی برای تأمین مکمل کافی برای بیماری کلیه استفاده می شود.

با در نظر گرفتن این درمان، اگر آسیب به عملکرد کلیه کمتر از 50٪ باشد، آسیب به عملکرد کلیه تغییر خواهد کرد. علاوه بر این، ما برای کمک به ثبات بیماری در صورتی که آسیب به عملکرد کلیه بیش از 50٪ باشد، تلاش خواهیم کرد.

آیا هنوز شک دارید در مورد مرحله 4 نارسایی کلیه بدون انجام دیالیز احیا می شود؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/279.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا مرحله 4 بیماری کلیوی بدون انجام دیالیز می تواند دوباره بهبود یابد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.